بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اگر اشتباه داوری نبود،نکونام اسطوره ملت شده بود!

persian chat rooms

در طی یک روز گذشته که از دیدار تیم ملی ایران برابر آرژانتین گذشته شاهد اتفاقات و حاشیه پردازی های بودیم که فقط مختص ایرانی جماعت است و لاغیر!
از فحاشی و توهین های کاربران به داور بازی و لیونل مسی در صفحات شخصیشان گرفته تا مقصر دانستن جاد نکونام در گلی که از تیم ملی آرژانتین دریافت کردیم از موارد قابل ذکر می باشند.
در خصوص جواد و گلی که تیم ملی دریافت کرده قبلا طی یک پستی مفصل صحبت کردیم.
منتهی طرف دیگر قضیه بازی ایران مقابل آرژانتین به پنالتی نکرفته شده به سود ایران ربط پیدا می کند.
یعنی اگر داور این دیدار در سوت خود مبنی بر اعلام یک ضربه پنالتی می دمید،مطمئنا این جواد نکونام بود که پشت ضربه پنالتی می ایستاد.
لذا آنوقت بود که با به ثمر رسیدن اولبن گل تیمی که تا حالا نتواسته دروازه حریفانش را باز کند و نیز ایران با همین گل به پیروزی میرسید یا حتی با همین اشتباه پی در پی بازیکنان بازی به مساوی می رسید،همین فوتبالدوستانی که وی را مقصر باخت تیم ملی می دانند وی را در حد یک اسطوره بزرگ می پرستید و در صحبتهای که با هم داشتند به نیکی از وی یاد می کردند.
نکته: فقط در فوتبال ایران همچین فوتبال دوستان ملون می توان دید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 4 / 1393برچسب:جام جهانی 2014,تیم ملی ایران,جواد نکونام,اشتباهات داوری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com